Nasz Newsletter

My w internecie

Zbliżające się imprezy

There are no upcoming events currently scheduled.

Kalendarz imprez

Listopad 2017 Grudzień 2017 Styczeń 2018
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

S5 Box

Losowe zdjecie z galerii

Scenariusze

Zapraszam do zapoznania się z najpopularniejszymi scenariuszami w jakie gramy.

Jest to tylko część przerabianych przez nas scenariuszy i w każdej chwili gry można zaproponować swój. Scenariusze są na bieżąco dostosowywane do potrzeb graczy,zmieniamy limity czasowe upraszczamy zasady czy też podnosimy poprzeczkę i gramy na trafienia w konkretną kończynę.


 


Team Deathmatch

Strzelanina drużynowa
Rozgrywka polegająca na zlikwidowaniu graczy przeciwnika.

Nie ma w tej rozgrywce żadnych wyznaczonych punktów do zniszczenia/przejęcia/obrony, ruchy przeciwnika są nie do przewidzenia,

Bardzo dobry scenariusz na rozgrzewkę i zapoznanie się z bronią i polem.


Bomba

 Celem jest podłożenie bomby w bazie aby zadanie było trudniejsze czas jest ograniczony do 10 minut. Potem bomba robi BUM i atakujący przegrywają.

Drużyna obrońców ma za zadanie nie dopuścić do podłożenia bomby. Lecz i oni nie maja łatwo gdyż teren dalej niż 10 metrów od bazy jest zaminowany i kto opuści linie obrony ginie.

 

 

 


 


Zdobycie Flagi

Prosty scenariusz z jedną flagą, umieszczoną centralnie na środku pola.

Dwie drużyny podzielone na równą ilość graczy startują na znak ze swoich baz.

Gra polega na dotarciu po flagę i doniesieniu jej do swojej bazy. W przeciwnym razie drużyna przegrywa. Jeśli uczestnik niosący flagę zostanie trafiony musi odłożyć flagę na ziemię w miejscu trafienia. Aby kontynuować grę inny członek drużyny musi podnieść flagę i może się z nią dalej przemieszczać.

Gdy braknie uczestnikowi kulek w czasie gry jest to równoznaczne z wyeliminowaniem z gry tego członka drużyny. 


Obrona Flagi


W grze biorą udział dwie drużyny. Każda z drużyn posiada własną flagę, która umieszczona jest w bazie.

Wszyscy uczestnicy rozpoczynają grę w tym samym czasie.
Członkowie drużyny broniącej nie mogą przenosić swojej flagi.

W celu zwiększenia szans drużyny przeciwnej.

Broniące swojej flagi nie mogą podejść do niej, bliżej niż 10 metrów

Zwycięża grupa, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.

Osoba, która niesie flagę, w przypadku trafienia pozostawia flagę w miejscu gdzie została trafiona. Trafieni gracze schodzą z pola i kończą grę.
 


Dominacja


 

Na polu walki znajduje się kilka strategicznie ważnych punktów, które trzeba kontrolować przez jak najdłuższy czas.

Wygrywa ta drużyna która najdłużej utrzyma jak najwięcej punktów.

 

Partnerzy